zaterdag 12 maart 2011

Petticoat

Allerliefste volgertjes,


Vandaag was het dan eindelijk zo ver,
ik ging met mijn moeder & zusje naar.. petticoat de musical!
Het was echt super gezellig, en de voorstelling was geweldig.
De zaal was weet ik hoe groot, maar wij zaten op de 2de rij! dus we konden alles heel goed zien.


Morgen gaat Welmoed ook naar de musical Petticoat, dus ik wil niet te veel verklappen.
Wat ik wel kan zeggen is dat er veel muziek, zang, dans & liefde in zit!
De hoofdrol word gespeelt door Chantal Janzen, of Brigitte Heitzer.
Eigenlijk is de musical stiekem leuker met Brigitte Heitzer (evita hoofdrol)
gelukkig had ik dat gelukje ;D
Zij zingt hartstikke goed, en acteurt misschien wel veel beter dan Chantal Janzen.
Maar het is altijd afwachten wie je krijgt...

Hier een paar leuke foto's :





Ga jij, als het kan, ook nog naar de musical Petticoat?
Ik hoop het wel!


Groetjes,
Evergreen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten