maandag 21 maart 2011

Vlecht

haai,

ik(Welmoed) mocht gisteren een kleine modeshow lopen! in een restaurant.
het was heel leuk en voor de modeshow werd mijn haar heel erg leuk gedaan!
ik heb goed gekeken hoe de kapster het deed en ik zal het zo goed mogelijk proberen uit te leggen:

je kunt dit kapsel het beste maken als je net gedoucht hebt en er volume mousse in je haar hebt gedaan.


kneedt er voor extra stevigheid een beetje gel door.

nu maak je een zijscheiding:
en pak je een pluk van (als je naar het model kijkt) de linkerkant.


nu maak je een grote dikke rommelige vlecht langs je hoofd.
ongeveer zo maar dan helemaal doorgevlecht naar benenden en rommeliger.

nu 'vouw' je de vlecht dubbel en zet hem vast op je hoofd. het is het mooist als het een beetje rommelige is en anders kun je er plukjes uit trekken.

nu doe je alles wat je nog aan de rechterkant overhebt (de vlecht zit aan de linkerkant) naar de linkerkant en zet het vast.


nou ik hoop dat jullie er wat aan hebben.
en anders moet je even op youtube kijken daar zijn genoeg andere vlecht tutorials.

kus
evergreen

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je in een show mocht meelopen.
    Tof!

    x Floor
    www.mood4mode.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor, vind Lauren conrad altijd zo knap!
    X

    BeantwoordenVerwijderen